Kompetens hör hemma i en app, inte i en ram på väggen.
Vi är övertygade om att all kompetens är värd att dokumenteras, alltid. Det ger oss möjligheten att arbeta, lära ut och vidareutvecklas.
Vi ser till att din kompetens alltid förvaltas och kommer till nytta.
100% digitalt såklart.
Susanne och Robert är våra fantastiska rådigare som hjälper dig hur ni kan ta tillvara på kompetensen. Få en enklare vardag med hjälp av digitalt hjälpmedel så du får koll.
Skapa hållbara, effektiva och långsiktiga arbetssätt så ni kan fokusera på det som är viktigt – era kunder.
Känns det svårt att veta hur man ska gå från ett analogt arbetssätt till ett digitalt? Vi hjälper dig.
Istället för att hantera plastkort och pappersintyg, kan du lägga mer tid på att skapa värde för dig och din kund på ett säkert sätt.
Med en tydlig överblick ser du enkelt alla kompetenser som ditt företag och dina kunder besitter. Planera verksamheten utifrån kompetensernas giltighetstider.
Med Falagrett effektiviserar du din digitala hantering av kompetens och ökar affärsvärdet för dig och din kund. Få överblick digitalt och spara tid.
Därför borde ni digitalisera ert sätt att utfärda certifikat:
Det finns flera anledningar till att välja ett digitalt arbetssätt.
Det skapar möjligheter att automatisera processer som ni idag sitter med manuellt och sammanställd information som ger viktiga insikter för verksamhetsutveckling.
I det här blogginlägget går vi igenom fem av de största vinsterna med att byta ut det pappersbaserade systemet.