Få en tydlig överblick över alla certifikat, intyg och kompetenser. Istället för att hantera plastkort och pappersintyg, kan du lägga mer tid på att skapa värde för dig och din kund på ett säkert sätt.
Men visst kan du hålla med om att själva hanteringen av certifikat hade kunnat vara smidigare? Digitaliserad, automatiserad och supersäker exempelvis. Med Cervd får du allt det.
I ett och samma system.
Utfärda enskilda eller flera certifikat samtidigt. Äkthetsintyg för varje certifikat.
GDPR-säker hantering av personuppgifter. Deltagaren får en länk till sitt certifikat där åtkomst sker med BankID. Automatisk påminnelse till beställare och deltagare, 3 månader innan certifikatet förfaller.
Vy över alla skapade certifikat samt filtrering och sortering på Kompetens, Deltagare, Beställare och Giltighetstid. Snabbknappar för filtrering över utgångna certifikat samt de som utgår inom 3 månader.
Möjlighet att skapa nedladdningsbar rapport på filtrerade certifikat. Tydligt diagram de senaste 8 månaderna över utfärdade certifikat.
Vid start av abonnemang får du importera tidigare utfärdade certifikat, intyg eller kompetensbevis. Gäller vid ett tillfälle och max 500 stycken
Se alla dina utfärdade certifikat du har. Sortera och filtrera. Uppdatera dina kontaktuppgifter.
Nog finns det väl ett bättre sätt att utfärda certifikat än att skriva ut dem. Att hålla koll på plastkort och papper blir mer och mer ovant för oss i dagens digitaliserade samhälle.
Falagrett är en digital tjänst för att utfärda certifikat – som dessutom är sömlöst integrerat med ID06.
Susanne och Robert är våra fantastiska rådigare som hjälper dig hur ni kan ta tillvara på kompetensen. Få en enklare vardag med hjälp av digitalt hjälpmedel så du får koll.
Skapa hållbara, effektiva och långsiktiga arbetssätt så ni kan fokusera på det som är viktigt – era kunder.
Känns det svårt att veta hur man ska gå från ett analogt arbetssätt till ett digitalt? Vi hjälper dig.